Γενική Βιβλιογραφία

 

Στο μάθημα ενθαρρύνεται η χρήση πολλαπλής βιβλιογραφίας. Ειδικότερα συνιστώνται τα εξής βιβλία:

Ξένη Βιβλιογραφία

bullet

Ε. Angel, Interactive Computer Graphics . Reading, MA: Addison Wesley, 1997 (1/e), 1999 (2/e), 2002 (3/e).

bullet

R. Fosner, Programming for Windows 95 and Windows NT . Reading, MA: Addison Wesley, 1995.

bullet

M. Woo, J. Neider and T. Davis, OpenGL Programming Guide, OpenGL ver. 1.1. Reading, MA: Addison Wesley Developers Press, 1998

bullet

J.D. Foley, A. Van Dam, S.K. Feiner, and J.F. Hughes, Computer Graphics: Principles and Practice, 2/e . Reading, MA: Addison-Wesley, 1990.

bullet

J.D. Foley, A. Van Dam, S.K. Feiner, J.F. Hughes and R.L. Phillips, Introduction to Computer Graphics . Reading, MA: Addison-Wesley, 1994

bullet

D. Hearn and P.M. Baker, Computer Graphics (C Version}, 2/e. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall, 1997.

bullet

L. Ammeraal, Computer Graphics for Java Programmers. N.Y.: J. Wiley & Sons, 1998.

bullet

W. Schroeder, K. Martin and B. Lorensen, The Visualization Toolkit 2/e . PTR Prentice Hall, 1998.

bullet

A Nye, Ed., Xlib Reference Manual , vol. II. O' Reilly & Associates, 1992.

bullet

Watt, M. Watt, Advanced Animation and Rendering Techniques: Theory and Practice, Addison-Wesley, 1992

bullet

 D. Eberly, 3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics, Morgan Kaufmann, 2000.

 

Ελληνική Βιβλιογραφία

bullet

Θ. Θεοχάρης, Α. Μπέμ, κ.α., Γραφικά: Αρχές & Αλγόριθμοι. Aθήνα 1999

 

Όλοι οι παραπάνω τίτλοι από τη συνιστώμενη ξένη και Ελληνική βιβλιογραφία υπάρχουν στη βιβλιοθήκη του Εργαστηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης & Ανάλυσης Πληροφοριών.

 

 

 

Αρχική Σελίδα | Ανακοινώσεις | Διαλέξεις και Βαθμολόγηση | Ύλη | Φροντιστηριακές-Εργαστηριακές ασκήσεις και Εργασίες| Ηλεκτρονική υποβολή εργασιών | Ακαδημαϊκά-Ερευνητικά Ιδρύματα και Επιστημονικές Εταιρείες | Newsgroups- Mailing lists | Βιβλιογραφία | Λογισμικό(Software) | Υλικό(Hardware) | Άλλες Πηγές | Εταιρείες